niedziela, 28 lipca 2013

Telefon w lodówce? Telefon w zamrażarce?

Witam. Postanowiłem zrobić eksperyment. Postanowiłem sprawdzić jak będzie zachowywał się telefon i czy w ogóle będzie działał po wsadzeniu do lodówki a później poziom wyżej do zamrażarki.
Użyłem do tego starej nokii by nie zniszczyć swojego smartfona.




Tak więc w lodówce przy 10 stopniach telefonowi nic się nie stało. Był zimny lecz nic mu nie było. Gdzieś czytałem że wsadzenie do lodówki baterii zwiększa jej wydajność. Może to jest prawda.

Jeżeli telefon przeszedł test w 10 stopniach w lodówce. Sprawdźmy zamrażarkę. Okazuje się ze telefon wytrzymuje nawet -20 stopni w zamrażarce. Sami możecie przetestować na swoim starym modelu.

3 komentarze:

  1. Dokładnie telefon działa nawet po 2h w zamrażalniku. Mój sony m5 przez swoją głupotę włożyłem telefon do zamrażlki bo był gorący i miałem go wyjąć po min gdy robił bym se kolację i zapomniałem. Późno mi się przypomniało bo po 2 h ale dalej działa.

    Nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśni teraz to czytam bo m4 aqua paży i w zamrażarce się ładuje XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Samsung Galaxy J4 plus dale radę działa i ma się świetnie

    OdpowiedzUsuń