piątek, 9 sierpnia 2013

Darmowy internet w telefoni? Czy to możliwe?



Okazuje się ze tak.
Aero2 jest operatorem telekomunikacyjnym który oferuje radiowy internet w zakresie 900 MhZ oraz 2,5 GHz. W paśmie 900MHz oferują mobilny szerokopasmowy dostęp do Internetu w technologii HSPA+.
Internet ten nie jest super prędkości bowiem jest to prędkość max 512 kb/s. Niedawno było 256 kb/s lecz zwiększyli dwukrotnie. Uważam że do 2016 roku internet ten będzie miał na pewno prędkość 1 mb/s. 

Co zrobić aby zamówić darmowy internet?
Musimy zamówić kartę sim aero2, która kosztuje jednorazowo 20 zł + 7 zł przesyłka. Czyli wszystko wychodzi nas 27 zł, a mamy darmowy dostęp do internetu do 2016 roku. Wystarczy wejść na stronę aero2.pl , wypełnić formularz http://aero2.pl/pdfs/wniosek_wzor_wypelnienia_06042013.pdf
i podesłać go na ich dane które są podane na stronie wraz z dokumentami: skanem dowodu oraz potwierdzeniem wpłat 20 zł i 7 zł.

Gdzie możemy używać darmowy internet aero2?
Darmowy internet możemy używać w całej Polsce, lecz są miejsca gdzie ten internet będzie miał słabszą prędkość lub nie będzie się dało podłączyć. 75,9% polaków aktualnie może posiadać dostęp do pasma 900 MHz którym jest darmowy internet.

Trzeba czekać na kartę.
No cóż, jeżeli coś dają za darmo to trzeba czekać. 27 zł za darmowy internet do 2016 roku to prawie nic, dlatego trzeba długo czekać na przesyłkę karty.
Zamówienie karty od 05 sierpnia 2013r. do 23 sierpnia 2013r. karta dojdzie do nast dopiero do 16 września 2013r.Więc troszkę trzeba długo czekać. Ja czekałem około miesiąca, ale jak ja zamawiałem to nie było jeszcze takiego zapotrzebowania na aero2.

Czy w telefonie możemy używać kartę aero2?
Tak pod warunkiem że nasz internet obsługuje pasmo 900Mhz (internet 3G). Najlepiej do tego abyśmy w telefonie mieli dwa sloty sim, tak aby móc jednocześnie mieć np orange do dzwonienia i smsowania, oraz internet z aero2.
Na stronie aero2 są również opisane różne modemy dzięki którym możemy podłączyć kartę aero2 do naszego komputera i korzystać z internetu.

Według mnie jest to przydatna rzecz gdy nie mamy dostępu do wifi lub nie mamy pakietów internetu.
Gdy byłem w Krakowie prędkość aero2 była bardzo duża, gdy jestem w mojej miejscowości prędkość jest mniejsza, a gdy zejdę do piwnicy 3G nie łapie zasięgu. Ogólnie polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz